Prøveløp med Hage Svarten

På tysdag skal eg ut å ri montéprøveløp att. Denne gongen er det Hage Svarten eg skal prøva å godkjenna. Han har eg ridd nokre gongar i trening, og det virkar til å vera ein fin montéhest. Framleis er han litt tung i kroppen, men eg trur ikkje det skal vera noko problem å klara kravet. Tidlegare har eg god erfaring med han. I fjor sommar fekk eg kjøra han i eit rekruttløp i Bergen, fordi ho som skulle køyra måtte i begravelse. Det resulterte i ein fin siger, min fyrste og einaste i sulkyløp. Hage Svarten er ein flott hest, som eg trur kan ha suksess i monté. Det vert spennande å prøva han i banen.

Løp: 22 Monté Prøveløp (ca. kl. 17:20)
Monté Prøveløp
Alle, åpent for alle montelisenser.
2040 m. Monté. Voltestart.
ALLE Volte
Dist. Nr Hestens navn Kusk Inntjent Volt Auto
2040 1 Hage Svarten Charlotte Steine 161.000 1.27,7v 1.31,1a


Biletet er frå sigersløpet vårt. Fotograf: Åge Liland.

Kommentarer

Populære innlegg