Prøveløp med Petra

I morgon, tysdag, skal eg ut med endå ein hest i prøveløp. Denne gongen er det Petra K. frå stallen som skal få prøva seg. Ho har berre gått eitt hurtigarbeid under sal, men det virka veldig fint då. Så eg håpar at ho skal oppføra seg like fint, og då trur eg nok me skal klara kravet på ein ok måte. Petra er ein herlig, ukomplisert hest med reint trav. Så eg trur ho skal eigna seg fint under sal. Det vert spennande å sjå. Ho hadde nok hatt fordel av selskap i prøveløpet, men eg trur me skal klara det åleine óg.

Startliste:


Løp: 20  #Monté #Prøveløp  (ca. kl. 17:10)
Monté Prøveløp
Alle.
2040 m. Monté Voltestart.
ALLE      Volte
Dist. Nr Hestens navn Kusk Inntjent Volt Auto
2040 1 Petra K. Charlotte Steine 190.532 1.16,2v 1.13,7a

Eitt bilete frå hurtigarbeidet:

Kommentarer

Populære innlegg