Prøveløp med Pay Back Money

I morgon skal eg endeleg få testa Pay Back Money under sal i eitt montéprøveløp på Forus. Sambuaren min, Stian, og kompisen hans, Roald, kjøpte Pay Back i fjor og han kom til stallen på bursdagen min 20. august. Eg har ridd litt på han i trening, men det er mest skritteturar eller roleg jogg. Éin gong har eg ridd han på Forus, då rei eg berre i roleg tempo feil veg og testa han litt ned ei langside. Han kjentes veldig fin ut då, så eg håpar han er like fin i prøveløpet.

Eg trur Pay Back eignar seg til monté fordi han er stor og alltid går til mål. Det vert utruleg spennande å sjå om han forstår at han skal springa i prøveløpet. Han er ein hest eg verkeleg gler meg til å prøva.


Løp: 21  Monté Prøveløp  (ca. kl. 17:20)
Monté Prøveløp Alle. 2040 m. Voltestart.
ALLE      Volte
Dist. Nr Hestens navn Kusk Inntjent Volt Auto
2040 1 O'beron Sally Merete Hansen 84.114 1.17,4v 1.15,4a
2040 2 Pay Back Money Charlotte Steine 131.058 1.17,4v 1.15,7a
2040 3 Overlover Kristine Kvasnes 225.769 1.16,8v 1.14,2a


Eitt bilete av Pay Back det fyrste løpet eg kjørte han. Det enda med siger. Foto: Rune Eikeland.

Kommentarer

Populære innlegg