5.plass i årets fyrste løp

Eg var ute i mitt fyrste montéløp 31. januar. Då sat eg på ryggen til Easterboy K.K. Han hadde hatt nesten fire års løpspause så eg rei utan ambisjonar. Han kom seint til banen, så me fekk ei sein varming og gjorde den roleg slik at han skulle ha tid til å henta seg inn att. Frå start gjekk han fint. Me prøvde med draskylappar i løpet for at eg skulle klara å justera han undervegs i løpet.

I fyrste svingen fekk han mange ekstra bein å gå på og travet gjekk i alle retningar. Heldigvis klarte eg å hjelpa han rundt svingen. Han bryt litt utover på langsidene og innover på svingane. Så inn på andre svingen drog eg ned den innerste skylappen for å retta han opp litt og fokusera han. Eg prøvde å ri i fyrstespor slik at me hadde hest på utsida i håp om at det skulle skjerpa han. Den ytre skylappen drog eg ned på langsida for at han skulle halda seg i sitt spor. På siste langsida gjekk ein av konkurrentane trongt inn på oss, slik at me fekk ein stopp. Dermed måtte eg dra han ut og gå rundt konkurrenten. For å få farten på han tok eg opp skylappen på utsida og drog han ned att og det fungerte. Han gjekk heilt inn i mål, men etter stoppen på siste langsida fekk me for langt fram. Til slutt fekk me 5. plass på tida 1.18,4.

Eigaren var svært nøgd med 2500 kroner og premie i fyrste starten etter lang løpspause. Eg synest han skal få godkjent i dette løpet sidan han har vore lenge utan løpstrening. Han er nok litt bortskjemt og gjer litt som han vil, men han var betre i løpet enn i prøveløpet så eg trur han kjem til å verta ein fin montéhest når han får nokre løp i kroppen.

Nokre bilete frå løpet tekne av Rune Eikeland:

Easterboy K.K. i tredje innvendig.

 Me var nøgde med premie i montédebuten etter mange års løpspause.

Kommentarer

Populære innlegg